7 Způsobů, jak uvolnit stres z těla během pandemie

Foto: Freepik

7 Způsobů, jak uvolnit stres z těla během pandemie

Současná pandemie pro nás v mnoha ohledech způsobila stres. Nejen, že ovlivnil stres v našich myslích vyvoláním úzkosti nebo deprese u některých, ale může také ovlivnit naše těla. Možná se budete cítit napjatí nebo dokonce vyčerpaní a slabí. Příliš mnoho stresu může být spojeno se slabším imunitním systémem, takže je důležité udělat, co je v našich silách, abychom to zvládli. Zde je sedm způsobů, jak uvolnit stres v těle:

Jít si zaběhat

To, že jste uvnitř domu zahaleni, může často způsobit, že se nebudete cítit dobře. Běh venku vám dá příležitost k dekompresi a ponoření se do přírody. Běh venku má celou řadu výhod, například vylepšené scenérie, příležitost prozkoumat a vystavit se různým terénům. Jít cvičit venku je pohodlný a bezpečný způsob, jak si užít den. Bez ohledu na to, kam běžíte, vaše tělo vám za to později poděkuje. Je to proto, že běh má mnoho zdravotních výhod, včetně zlepšené kardiovaskulární kondice, silnějších svalů, kostí a hubnutí.

Jóga

Jóga je fantastický způsob cvičení a snižování stresu, protože je známo, že poskytuje několik fyzických výhod. Například svaly jógové tóny zlepšují kardio a oběhové zdraví a zvyšují dýchání, energii a vitalitu. „Jóga je dobrý způsob, jak znovu spojit mysl, tělo a ducha - umožnit někomu odolnost čelit jakýmkoli stresorům nebo překážkám, které přicházejí po celý den. , “Říká MUDr. Poulina Uddin. Jóga a další cvičební videa jsou přístupná přes internet zdarma, takže se nemusíte omlouvat, abyste se vyvarovali cvičení. Youtube vydává fantastická videa o zdraví a fitness; Jóga s Adriene , SarahBethYoga a Ventuno Yoga jsou několika předplatitelskými kanály, které nabízejí školení na vysoké úrovni od zkušených instruktorů.

Vyhněte se otálení

Stres, který cítíte, může být příčinou toho, že se zdráháte provádět určité úkoly. Přesto děláme práci, kterou odkládáme, ještě více stresu. Spíše než odkládat úkoly nebo telefonovat, možná budete chtít zkusit dokončit své povinnosti, abyste si udrželi zdravý harmonogram. Udělejte si seznam cílů, které byste chtěli dosáhnout během dne, když se ráno probudíte. Překřížení věcí bude uspokojivé a pomůže snížit stres ve vaší mysli a těle. Skvělým způsobem, jak nastartovat rutinu, je používání časopisů ke zlepšení správy času.

Procvičujte meditaci a všímavost

Pokus o vyladění světa může být za současné situace skličující. Ale trápení nad tím, co nemůžete ovládat, vám způsobí zbytečnou úzkost. Měli byste se trénovat, aby absorbovali prostředí kolem vás. Můžete to využít jako příležitost soustředit se a prozkoumat své myšlenky. Meditace a všímavost mohou být mocným nástrojem, pokud se použijí správně.

Užijte si čas se svým mazlíčkem

Při tom všem volném čase existuje spousta šancí na setkání s vaší kočkou nebo psem. Trávení času s fuzzy přítelem může zmírnit stres tím, že se zbavíte mysli, ať už vám působí úzkost. Mít domácího mazlíčka může povzbudit fyzickou aktivitu, protože se psy musí chodit. Mít zvíře může být uklidňující tím, že ho pohladíte nebo o něj budete pečovat. Ať tak či onak, „všichni bychom mohli použít psychiatrickou službu nebo terapeutického psa kvůli neuvěřitelnému množství stresu, kterému jsme všichni podřízeni,“ říká Dr. Carole Lieberman, MD.

Věnujte pozornost své stravě

Může být snadné objednat si pizzu a vynechat greeny, ale musíte udržovat své tělo zdravé, abyste si udrželi dobrou energetickou hladinu. Příliš časté užívání nezdravého jídla způsobí, že se budete cítit pomalý, unavený a zbavíte své tělo živin, které potřebuje, aby se cítil dobře, a podpoří jeho imunitní zdraví.

Ve vaně uklidněte své svaly

Možná jste to už někdy slyšeli, ale vykoupat se může být pro vaše tělo skvělým prostředkem ke zmírnění stresu. S teplou vodou a některými koupelovými solemi můžete uklidnit a uvolnit tělo od bolestí, které může pociťovat, když sedíte více než obvykle. Zde je několik k vyzkoušení:

  • Epsomské soli vypadají jako kuchyňská sůl, ale přesto mají jiné chemické složení a jsou složeny z hořčíku, kyslíku a síry. Tyto soli působí proti svalovému napětí, odstraňují odumřelé kožní buňky a zmírňují stres.
  • Soli z Mrtvého moře v zásadě pracují na zlepšení celkových funkcí vašeho těla. Soli se skládají z hořčíku, draslíku, chloridu vápenatého a bromidů, což jsou všechny chemické sloučeniny známé jako léčivé účinky. Pracují na posílení kostí, posílení oběhu, změkčení pokožky, zlepšení energie a zlepšení imunitního systému.
  • Himalájské koupelové soli, extrémně vyhledávaný produkt, působí jako zářivý růžový peeling a působí v boji proti úzkosti. Himálajské koupelové soli bojují proti elektromagnetické energii, kterou přijímáme z technologie, abychom uvolnili naše tělo od stresu.

Zdroje:

.alyaka.com/ independent.co.uk, mic.com, newsinhealth.nih.gov, scripps.org/, blog.mapmyrun.com, scripps.org

Podobné články

1 Komentářů

amitezidodee

amitezidodee

před 5 měsíce

http://slkjfdf.net/ - Ilipepkz <a href="http://slkjfdf.net/">Lhosso</a> ici.mzud.facts.cz.ado.ve http://slkjfdf.net/

Reply

Napište komentář