Rutina před spaním, která mi pomáhá vypnout mozek každou noc

Foto: Unsplash

Rutina před spaním, která mi pomáhá vypnout mozek každou noc

Když se ráno probudím, poznám, jaký bude den, podle toho, jak se těším na první (a druhý... a třetí) šálek kávy. V těchto dnech se stále více seznamuji s tím, co potřebuji k tomu, abych byl každý den tou nejlepší verzí sebe sama. A jedna z věcí, která je na seznamu vysoko? Hádáte správně. Spánek. Pryč jsou dny, kdy jsem mohl bez problémů fungovat celé týdny s prázdnou. Teď dokážu fungovat jen s malým množstvím spánku po dobu jednoho nebo dvou dnů, dokud nedosáhnu bodu zlomu. A protože řídím firmu, vychovávám dvě malé děti a starám se o nové štěně, je docela zásadní, abych se každé ráno probudila s energií na celý den. můj režim před spaním je můj svatý grál, pokud jde o to, co mě připraví na klidný spánek. Po mnoha pokusech a omylech vím, co dělat, abych se dobře vyspala, a zjistila jsem, že když si tento postup napíšu na papír, pomůže mi to večer co večer dodržovat. Bez dalších okolků vám předkládám kroky, které mi pomáhají každou noc (nebo většinu nocí... nenechme se unést) klidně spát.

1. Oblečte si pohodlné oblečení.

První krok k dobrému spánku? Oblékněte se do pohodlného oblečení. V poslední době jsem si vybrala pyžamo z jednoho z mých oblíbených obchodů Mille.

2. Zjednodušit své noční aktivity.

Jsem osvědčená noční sova a jedním z důvodů, proč je pro mě těžké jít brzy spát, je pocit, že přicházím o čas strávený o samotě. Denně potřebuji samotu - ať už ráno, nebo večer - a jakmile děti usnou, není nic, co bych chtěla dělat víc, než si vychutnat čas pro sebe. Tohle je několik nočních aktivit, které mi pomáhají dostat se do klidné nálady a přiblížit se k večerce.

3. V koupelně si udělám kompletní rutinní úklid (zubní nit a vše ostatní).

4. Náladu navodíte několika hmatovými posunky.

5. Vzpomeňte si na to, proč chodím brzy spát.

Teoreticky by se mohlo zdát, že vzhledem k tomu, kolik času teď většina z nás tráví doma, bude v dnešní době snazší dodržovat rutinu, ale pro mě bylo ještě těžší se jí držet. Když o vaši pozornost soupeří tolik jiných věcí a pokud máte problém s dodržováním hranic, může být zásadní vrátit se k základům a připomenout si, jak dobře se díky těmto rutinám nakonec budete cítit.

Když jsem v situaci, kdy se vyhýbám, vím, že se musím vrátit ke svému "proč", abych se brzy uklidnil a šel spát. Připomínám si, že spánek je jedním ze základních kamenů, které mi zajišťují, že jsem v pořádku; že výchova prostřednictvím této rutiny je mým způsobem, jak říct, že jsem hodna spánku a hodna péče.

Když jsem v situaci, kdy se vyhýbám, vím, že se musím vrátit ke svému "proč", abych se brzy uklidnil a šel spát. Připomínám si, že spánek je jedním ze základních kamenů, které mi zajišťují, že jsem v pořádku; že výchova prostřednictvím této rutiny je mým způsobem, jak říct, že jsem hodna spánku a hodna péče.

Díky těmto krokům se mi obvykle daří jít spát někdy mezi 21:00 a 22:30, v závislosti na noci. Pokud si chcete vštípit lepší režim před spaním (a v ideálním případě i klidnější spánek), doporučuji vám udělat to, co jsem udělal výše: zeptejte se sami sebe, co potřebujete, zapište si to a vraťte se k těmto individualizovaným krokům, když se každý večer ukládáte ke spánku. Na sepsání těchto připomínek je příjemné to, že vám pomáhají zautomatizovat si rutinu, takže je snazší dělat rozhodnutí, která jsou pro vás dobrá, aniž byste museli dvakrát přemýšlet. na více a lepšího spánku pro nás všechny.

Zdroje: witanddelight.com, Unsplash.com

Podobné články

1 Komentářů

Ivaneboa

Ivaneboa

před 5 měsíce

mužena? jak se bude jmenovat neutrální pohlaví? možná chápete proč to píšu, když už jsem aspoň kousek přečetl... nebo přečetla?

Reply

Napište komentář