5 cviků na břicho, které můžete provádět kdekoli a na jakékoliv židli

Foto: Unsplash

5 cviků na břicho, které můžete provádět kdekoli a na jakékoliv židli

Trávení spousty času u pracovního stolu není omluvou pro to, abyste si mohli nechat ujít vytoužené břicho. Ve skutečnosti můžete břišní svaly stále posilovat a zpevňovat cvičením na břicho na židli. Vyzkoušejte tyto cviky na židli, na které právě sedíte!

Vertikální sklapovačky
Přesuňte se dopředu na okraj židle a nohy položte na podlahu v kolenou do úhlu 90 stupňů. Zapojte jádro těla. Při zcela klidné spodní části těla se na židli zakloňte, až se téměř dotknete opěradla židle. V této poloze vydržte a soustřeďte se na břišní svaly. Vraťte se do vzpřímeného postoje.

Oblikové otočky
Znovu se posaďte na okraj židle. Chodidla opřete rovně o podlahu a kolena položte do pravého úhlu. Ruce roztáhněte do stran tak, aby byly kolmo k tělu. Točte se vlevo a vpravo, zapojte břišní svaly a udržujte rovná a rovná záda. Otočte se doprava, vydržte v otočení asi tři sekundy, poté se vraťte do středu, udělejte pauzu a opakujte otočení doleva.

Houpačky vsedě
Ze stejného sedu jako předtím si dejte ruce za krk. Spusťte pravý loket k pravému kyčli. Horní část těla ohněte do strany (nikoli však dopředu nebo dozadu). Měli byste cítit protažení na levém boku. Vydržte několik sekund a poté se vraťte do středu. Stejný pohyb opakujte s levou stranou.

Plavání
Přitiskněte ruce na sedák židle a pro větší stabilitu se chytněte okrajů. Přeneste váhu na ruce a zapojte jádro těla, zvedněte stehna ze židle. Snažte se zvednout asi jeden až dva centimetry nad židli. V této poloze vydržte 10 sekund. Záda držte rovná a břišní svaly napnuté, abyste v poloze vydrželi. Vraťte se do rovného sedu, odpočiňte si a cvik znovu opakujte.

Core V
Z polohy vsedě na okraji židle zapojte střed těla, přitáhněte kolena k hrudníku a mírně se zakloňte. Záda udržujte rovná. Kolena narovnejte tak, abyste směřovali chodidly vzhůru. Balancujte na kostrči, nohy a tělo by měly tvořit tvar písmene "V". Vraťte se do výchozí polohy s koleny u hrudníku, odpočiňte si a opakujte.

Upozornění: Při provádění cviků se musí dbát na to, abyste se dostali do pozice, ve které se nacházíte: V zájmu vaší bezpečnosti se tyto cviky nesmí provádět na židlích na kolečkách!"

Zdroje:

https://www.wikihow.fitness/Do-an-Abs-Workout-in-a-Chair

Zdroje: womenworking.com, Unsplash.com

Podobné články

2 Komentářů

enatunohoco

enatunohoco

před 2 týdny

http://slkjfdf.net/ - Iizoaveko <a href="http://slkjfdf.net/">Iyixije</a> dpf.xspb.facts.cz.nag.qm http://slkjfdf.net/

Reply
ugaqoliezu

ugaqoliezu

před 2 týdny

http://slkjfdf.net/ - Eqmznciel <a href="http://slkjfdf.net/">Usjiuno</a> igv.hign.facts.cz.wyo.dw http://slkjfdf.net/

Reply

Napište komentář